16 november 2010

Kort o gott! :P

Har varit på jobbet idag, blev dock en kortare dag så jag har varit hem och chillat rätt mkt(fast jag egentligen hatar att sitta stilla). Steg upp kl 4 för att börja jobba och var klar en 10 tiden, sjukt tidigt =P
Men efter jobbet fick man konstatera att oljan är slut i värmepannan och inget varmvatten finns. Sen var det bara att inse att jag får lov att tömma vedpannan på aska och sedan slänga i lite ved och sätta eld på härligheten så jag skulle få lite varmt duschvatten.. Som tur tar det inte mer en 30-45minuter fören vattnet är varmt så jag behövde ju inte vänta så länge.

Sedan blev det att koka ihop lite mat och se ett avsnitt av "Big Bang Theory"(som just nu är på sin 4:de säsong) =D Mycket roande serie =P

Men kollar självklart inte bara Big Bang Theory när det finns en massa andra bra serier med..

      Följande serier följer jag aktivt med!

2 kommentarer:

  1. äppäpp du får itt sii på Nikita utan mej ;)

    SvaraRadera
  2. Har sett fram till 9:onde avsnittet, du hänger efter :X Kunde inte låta bli :P 10:onde avsnittet kmr snart :D

    SvaraRadera