15 december 2010

Har jag inte sagt miljoner gånger att du inte får överdriva!

En av killarna på verkstaden dök upp först vid tiotiden.
- Jag är ledsen att jag kommer för sent, sa han. Men det är inte mitt fel. Min fru fick barn i morse!
- Det var tråkigt att höra, sa kamraten.
- Vad menar du med det!?
- Ja, det är väl tråkigt att det inte är ditt fel ...

Kabelteves porrfilmer nyanserar inte våra könsroller, gör oss inte till bättre människor och bildkvaliteten är alldeles för dålig.

Den totala frånvaron av humor i bibeln är en av de största märkvärdigheterna i historien.

2 kommentarer:

  1. var får du allt ifrån????

    SvaraRadera
  2. Vissa saker kommer man på själv, vissa lånar man kanske någonstans ifrån =P Men alla roliga saker man kommer på har ju någon annan redan citerat, de stjäl mina funderingar! =(

    SvaraRadera