15 januari 2011

Idag har jag...

Idag har jag hämtat min telefon från service och kollat "Saw VII 3D" fast utan 3d förstås, but still. Tyckte den nya Saw filmen var bra, många klagar på att de "inte kommit på några nya fällor", men efter att ha kollat filmen kan man konstatera att de flesta fällorna inte fanns med i föregående filmer.. Folk är så fokuserade på fällorna att ingen tycks lägga vikt på storyn i filmen överhuvudtaget.. För mig är storyn viktig när man kollar film, bra handling = bättre film!



Min telefon som jag fick tillbaka från service var seriöst i sämre skick en då jag lämnade in den för service. Problemet med telefonen var och är att den utan förvarning raderar mina telefonkontakter. Första gången det hände körde jag in backup på mina telefonkontakter och de syntes fortfarande inte i min kontaktlista. Prövade med att ha ur akkun, återställa fabriksinställningar, uppdatera skiten men NEEEJ funkar ej.. Så skickade in den för service efter att noggrant förklarat mitt problem och påpekat vad jag gjort och vad som inte fungerade. De tar in den på service, uppdaterar den färdigt uppdaterade telefonen(vilket jag hade påpekat när jag lämnade in den) de skickar tillbaka den och problemet är inte fixat + att min meny-knapp lustigt nog har slutat fungera efter den så kallade servicen... Kan beskrivas som milt irriterande ... Bör tilläggas att jag inte har några som helst problem med SIM-kontakterna i min andra telefon. HATA HATA! :@

1 kommentar: