27 juli 2011

10 saker om mig [ZOMFG MAINSTREAM SHIT]

Nuuuu har jag tråkigt. 10 saker om mig.

1. Vad gjorde jag för 10 år sedan?

Då var jag 10.. Eeeh? Vilken fråga, ja minns ju knappt vad jag gjorde igår.


2. Vad gjorde jag för ett år sedan?

 Tränade, kollade filmer/serier med kamraterna och läst tonvis med text/fakta om allt möjligt..


3. Fem snacks jag gillar!

-Snickers
- ?
- ?
- ?
- ?


4. Fem sånger jag kan hela texten till

- Lamb Of God - Redneck
- Lamb Of God - Fake Messiah
- The Lonely Island - Like a Boss

Kommer inte på fler atm...


5. Fem saker jag skulle göra om jag var miljonär

- Investera
- Spara
- Bygga hus med eget gym
- Byta bil
- Resa MASSOR!!


6. Fem dåliga vanor

- Har en tendens att lämna framför datorn
- Kan få för mig att rätta folk tills deras ögon trillar ut ur skallen på dem... ( OBS! Detta är ett beteende som jag inte visar åt alla!!)
- Är för snäll
- Använder inte solskyddskräm bara för att jag bor i Finland och "tror" att jag inte behöver det.
- Svär onödigt mycket, försöker ändra på det dock :) Wish me good luck!


7. Fem saker jag gillar att göra + lite till =P

- Träna(styrketräning atm)
- Villa + besöka diverse holmar med båt.
- Köra fort (a)
- Kolla filmer och serier med mina kamrater
- Cykla & SIMMA!!!!


8. Fem saker jag aldrig skulle klä mig i eller köpa

- DC clothing
- Damkläder
- Äkligt stora pajtor/byxor = hip hop
- Netipajto!
- Det som mormor ger en i julklapp.


9. Sex favoritleksaker när jag var liten

- Tekniklego
- Hammare
- Spik
- Såg
- Baseboll slagträ
- Kassettbandspelare


10. Fem personer jag skulle vilja se göra denna undersökning!
RANDOM = Svara på frågorna och skicka sedan en länk till svaren så länkar jag er här!

- Min syster
- Random
- Random
- Random
- Random

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar