03 augusti 2011

Denna vecka...

... Är värsta veckan i mitt liv(FFS jag överdriver)! Vfr? Har vilovecka från träningen p.g.a. min kropp inte har samma återhämtningsförmåga som Wolverine! Yees I admit, klanten jag har tränat för mycket vilket resulterar i stop på resultat(nästan iaf, mycket trög uppförbacke..) att man får ta en vecka off från gymmet.. Nästa vecka vevar jag igång lite lättare med ett NYTT PASS. Jag har i och för sig inte haft en träningsfri vecka sen jag började träna så det lär inte skada.. But it still sucks.

Wolverine från X-Men, har du inte sett filmerna bör du kolla dem!

Och eftersom jag inte bör träna denna vecka har jag städat huset, dammat hyllor, tvättat kläder, fixat disken och imorgon blir det förmodligen biltvätt & vaxning.. Nu ska jag nog lira lite "Call of Duty - Moderna Warfare 2" för att koppla bort tankarna från ALLT & ALLA! =P

1 kommentar: