14 november 2011

1 year later..

Bloggen är 1 år gammal idag! 1 år, 305 inlägg..
Märks att jag inte skriver något på helgerna :)

För övrigt är inte mitt privatliv någon exotisk som någon vill läsa om i bloggen, därav brist på sådant trams..


Besökarnas genomsnittliga tid på min blogg under det senaste året är 00:03:37(3 minuter och 37 sekunder)...


Eftersom alla hatar statistik tänkte jag passa på och trycka hit lite..

Vanligaste sökordet för att finna min blogg: Fredrik Björk Blogg
Oväntat? Lame.


Lite roliga sökord som folk "Googlat" och sedan hittat min blogg:

- kacey jordans tits
- ko bil
och en miljon sökningar på Anabola Steroider har också lett till min sida! o.O

Well well, whoever you are, sluta inte läsa bloggen..
Annars sitter jag ju bara här och skriver till ingen som helst nytta! =P


Ha en bra dag! Nu går jag och lägger mig, gonatt! ~.~ zzZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar