05 januari 2012

Dagsformen 2012

Dagsformen såhär i början på 2012 :)

Lite lönnfet men de blir så när man äter lite för mycket ibland, dock är det ju lätt att banta bort om man tycker det blir för mycket.. 2-3st, 20 minuters löppass/vecka så får ja sakta men säkert fram rutorna igen utan att det påverkar min styrka xD

Bilderna är riktigt färska, orkade dock inte lägga ner speciellt mycket tid på att få några bra bilder så detta får duga :) Lite fetare än på mina senaste bilder från fjolåret som ni kan finna här! Då vägde jag 76kg och nu ligger jag stabilt på 82kg.. Har ca. 13-14% kroppsfett på bilderna nedan!

Japp, en dag ska jag också bli stor. Iaf större ;p Men mitt huvudsakliga mål är inte att bygga stora muskler utan att bli starkare, men om man blir starkare måste muskeln bli större så det är en fin bonus! =P




Fler bilder i nästa år då så får man jämföra och se om det blir till något ;)

OBS! Om jag tränar hårt, äter rätt och sover ordentligt och inte brukar dopingmedel så är det möjligt att bygga ungefär 4,5kg muskler/år..

Uträkningsformuläret hittar du i länken nedan.



Följ länken och räkna ut vad du kan ha för förväntningar om du gjorde allt rätt..
http://scoobysworkshop.com/muscle-gain-calculator/

OBS! Försök förstå att detta är RIKTGIVANDE inget som är exakt eller inristat i sten.


Enligt uträkningarna skulle jag alltså kunna nå min naturliga max potential inom 2-3 år xD

Väger ju som sagt 82kg med 14% kroppsfett nu, så 89,5 med 15% kroppsfett och ett genetiskt max är isf bara ca 8kg tyngre xD +/-, som sagt det är inte en exakt vetenskap.

Vafan gör man om man når sitt genetiska max då? Drar ner till 6% kroppsfett och börjar visa upp sig på stranden kanske? xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar