17 januari 2012

Vissa på gymmet borde slängas ut omgående

VARNING! ARG BLOGG!

Finns 2 stycken bitterfittor på gymmet som borde bli utkastade & portade.. Normalt bryr jag mig inte i vad folk håller på med men det är 2 pers på gymmet som kommer dit och det ända de gör är att prata skit om män samt att sitta och kampa på diverse maskiner så ingen annan kan komma åt dem på 1h..

Sån jävla skit attityd till allt och alla så man får ju nog med mindre, men det är inte det som är problemet.. Problemet är att de sitter på diverse maskiner utan att göra ett skit men ingen annan får komma dit OCH de har dessutom med egen cd-spelare och någon jävla cd med 80-tals musik som INGEN på gymmet uppskattar förutom de själva och för att krydda lite extra måste de sätta volymen högt så den "överröstar" gymmets stereo även fast de kommer dit sist av alla. Precis alla andra som är där och tränar har nog av dem så det är inte bara jag.. Om de inte slutar snart tar jag med mig mitt stereo, min musik & sen ser vi hur kul de tycker det är! Eller en slägga? ...

För helvete, ska du ha musik så skaffar du en MP3(Heard of it??) eller en telefon som kan spela musik! Du tar INTE med ett eget stereo.. Borde ju fan alla förstå utan tillsägelse.. Använd hörlurar!!!

Put that gun to your head
You're a fucking disgrace

Seconds from the end
What's it gonna be
Pull the trigger bitch



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar