04 mars 2012

I hate stuff like this

Men min syster tjatar att jag måste...

Tacka den som har gett dig awarden, i mitt fall var det min syster.
Skriv sju fakta om dig själv och ge den vidare till 15 bloggare.

7 helt random fakta om mig:
1. Jag är mig själv, dagens samhälle vill att alla ska vara tråkig & mainstream precis som alla andra. FUCK THE MAINSTREAM!
2. Jag är allätare gäller både mat & musik.
3. Jag har alltid upp minst 10 flikar i min webbläsare när jag surfar.
4. Jag är väääääldigt träningsintresserad! x1000
5. Kolla filmer/serier är definitivt en av mina favoritsysslor.
6. I nästa inlägg lovar jag att ladda upp några bilder från "Playa Del Ingles".
7. Jag somnar nästan omedelbart när jag lägger huvudet på kudden. Gonatt.

Bonusfakta, I love this pic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar