10 maj 2012

Fick en liten flashback nu och mindes att jag för några dagar sen beställde en cd-skiva och en t-skjorta på internet, impulsshoppade.. Minns dock inte vad det var för cd eller t-skjorta jag beställde..

Ska gräva fram en bild och ladda hit den som alla andra bloggare gör.. :]

OMG! This shit is turning mainstream! NOO! O,O

Detta har jag beställt! T-skjorta & cd.

Förvänta er inte några inlägg om det senaste modet på min blogg that's all I'm saying. Mode är för folk som vill vara som alla andra. BOOORING!

Men om ni trivs i de kläderna ska ni förstås använda dem, it's your call.

I just wanna be ME.

1 kommentar:

  1. bitch please, det gäller ju att laga sin egen uppfattning av mode, jag e ju mest som såde basic men det finns dom som e punkare och de som klär sig efter 50-talets mode, mode och att vara modern är int riktot sama sak! (: (: (:

    SvaraRadera