22 maj 2012

My day..

Snart sovdags, ska bli skönt att sova..

Började dagen med 11h jobb, sen när jag kom hem blev det en dusch, mat och sen iväg till gymmet för att träna back & biceps samt lite ben. Kör normalt benträning på onsdag men ska på kurs för motorcykelkörkort imorgon så fick ta lite snabb benträning idag istället.. Slängde in lite deadlift(marklyft) eftersom jag ändå tränade ryggen, bra skit! :D

Kom hem från gymmet, åt lite mat och hoppade sedan i bastun.. Sjukt täpt i näsan, förbannade pollensäsong, men bastun hjälpte lite iaf.. Vanliga antihistaminer fungerar EJ, lika bra som sockerpiller..

Gick för att hämta posten fören jag drog till gymmet och noterade att mitt paket med "Ninja Gaiden III" anlänt, nu ska jag lira lite XBOX fören jag hoppar i säng..



Oooooch kollade precis sista avsnittet av "House"..

The Final Episode :'/

Ända sen jag fick höra att de skall avsluta "House" serien så har jag funderat hur de skall göra när de avslutar serien.. Funderade hur man avslutar en så bra TV-serie utan att göra fansen besvikna/förbannade.. Måste dock säga att de lyckades jävligt bra..

Ska inte spoila mer här, ni får så lov att kolla avsnittet helt själva! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar