12 juni 2012

Project Fatloss

Har förmodligen fått solsting men nu hoppar jag på diet. Min första diet ever faktiskt!
Mindre fett, mera synliga muskler. Ja tack! :)

I fjol samma tid så vägde jag 10kg mindre än vad jag gör nu idag, har samlat på mig en del muskler men också lite fett under det senaste året..

Vägde 86,5kg idag på morgon när jag steg på vågen.. Börjar med att sätta 80kg som målvikt för dieten men det kanske ändras, beror bara på hur man ser ut i spegeln på 80kg ;]

Dagsformen ser ut såhär! Tjockisen ska på diet! =P


Är medveten om att kosten på jobbet kommer att dra ner på slutresultatet en aning men ska köra så strikt med kosten som möjligt, ska tappa fett och behålla så mycket muskler/styrka som jag kan!
Kommer att satsa på 0,5kg viktminskning/vecka(kan förstås bli mer första veckan eftersom man tappar mycket vattenvikt på diet)!



Kan inte ange några mått för jag äger inget måttband men har en fat caliper så här får ni se min fettprocent!

Här finns kalkylatorn om någon undrar..
http://scoobysworkshop.com/body-fat-calculator/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar