03 juli 2012

Don't let anybody bring you down!

"If you don't change the way you do things, live your life, or make decisions, you will never grow or mature or feel better about life as a whole. You have to be the change you want to see in your life."


Fina ansiktsuttryck man har, det bjuder jag på :)
Fan jag kan inte posera, speciellt inte utan spegel!

"If you always do what you've always done, 
you'll always get what you always got, 
and you'll always feel what you always felt"



Har för övrigt hoppat av dieten, har glömt nämna det på bloggen(någon som bryr sig?) men nu är det full fart i muskelfabriken! Slutade dieten efter midsommar, six pack hinner man med senare för nu ska här byggas muskler! ;]

Vikten fören bilden togs var 91,5kg(med byxor på), flera kg vattenvikt förstås eftersom jag vägd mig på eftermiddagen men anyway..

Detta är resultatet av ungefär 2 års träning varav 1 år seriöst.. Man har ju gjort många fel längs vägen men man lär sig av sina misstag.. Finns nog mycket att förbättra ännu, man blir ju aldrig fullärd men kämpar man på så lär man sig saker med tiden.. Jag studerar förmodligen mer träning/hälsa & kost online än vad en studerande lägger ner på sin utbildning. Jag läser för att jag verkligen älskar det jag gör till 100% och finner det intressant.. Många undrar hur fan man orkar sitta och studera anatomikartor, muskler, träningsartiklar, studier, tips & trix med mera hundratals timmar per år och inte tröttna på härligheten, it's my passion. I'm obsessed!

The more you know, the more you grow!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar