05 juli 2012

Mina mål & drömmar!?

En vacker dag vill jag väga 90kg och ha 8-10% kroppsfett, då borde man ha en rätt snygg kropp. Because it's all about the looks! Utsidan är det som ger insidan en chans som jag brukar säga.. ;)

Och till folk som tycker bodybuilding är "homot" bör jag ju tillägga att det fan är manligare än vad ni soffpotatisar är med era ölmagar. Mängden testo i systemet avgör hur mycket kar du är! Now GTFO!

Resan till 90kg är sakta men säkert på gång.. Vägde ju 88kg idag på morgon men fettprocenten är ju hela 14% = ajjabajja! Tjockisform.. Åtgärdas inom 1 år!? Kanske Beach 2013 blir mer aktuellt! 

En annan dag hoppas jag kunna nå mitt genetiska max, det vill säga då man är så stor och muskulös man bara kan bli rent naturligt utan doping! Sen efter det får man se vad man hittar på..

En annan kul idé vore ju att börja tävla med något, bodybuilding kanske.. Men man måste ju ha något att komma med om man ska tävla och doping är ju "the name of the game" vare sig du gillar det eller inte.. Klart man kan ställa upp ren(odopad) och komma sist i varje tävling men det låter ju inte roligt!?

Det är för många som dopar sig för att man ska tro att man har någon chans till någon vettig vinst som odopad. Punkt slut! "Jamen det finns ju tävlingar för natural bodybuilders"(odopade).. Som dopar sönder sig off season och sen slutar lagom till tävling och inte åker fast på pissproven? Du kan inte på fullaste allvar tro att alla natural bodybuilders är oskyldiga små lamm som aldrig skulle fuska för att vinna? Good thinking.

Så länge man kan "fuska"(ogillar termen fusk i detta fall) så kommer folk göra det.. Men jag kallar det inte fusk eftersom fler än du anar som tävlar seriöst med bodybuilding(och allt annat) dopar sig/har dopat sig för att få lite fart på sina drömmar. Så länge man inte skadar någon annan är det väl fritt fram att göra vad man vill med sin egna kropp vare sig det betyder doping, piercingar, tatueringar, operation av brösten eller köra ihjäl sig med motorcross i skogen! Det är farligt att leva, man kan dö(du, jag, allihopa). Du kan bli överkörd imorgon, bli träffad av rymdskrot, cykla omkull, få stroke eller cancer, lev din dröm fören det är för sent! Du lever en gång, gör det du vill göra och inte vad andra förväntar sig att du skall göra! Min åsikt, du får ha din egen! :)

Vill också äga ett eget gym, vore nice med ett riktigt gym med ordentliga vikter, maskiner & allt som behövs så man kan njuta av livet till max! Kunde också tänka mig bli PT(personal trainer), det är roligt att hjälpa folk, speciellt om det uppskattas.. Detta är saker som bör funderas mera på i framtiden..

Så mycket man vill göra, livet har knappt börjat och man vet ju att man knappast hinner med allt på en livstid.. Tråkigt att man bara lever 1 gång då.. Ska göra det bästa av det så länge man får vandra här på jorden!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar