25 november 2010

Pumppa, ät och sov...

Kom precis hem från gymmet, träningspass på 1½h. Kört konditionsträning och tränat benen idag ;p Medelpulsen under passet låg på 140bpm och 1300kcal är förbrända, känns rätt hyfsat.. Ska se hur mina ben mår imorgon, får väll krypa i värsta fall... Lite jobbigt med tanke på att man skall till jobbet haha ;p

Blev att äta maletkött med lök, makaroner och sallad som kvällskost efter träningen idag då. Ett 750g's maletköttpaket är för lite för 3 pers när jag är med och äter.. ;p När jag tänker efter är det nästan för lite på 2, haha xD När jag äter mat på hälgerna med min flickvän och det blir tortillas eller dylikt så går det åt ett 750g's paket och jag lovar att det inte är hon som gör slut på maten(not even close)..

Nej nu får ja allt gå och slänga mig i säng, gonatt!

1 kommentar:

  1. å gulla blir int ens fet, jag sko också vilja kunna äta sådee myki :P

    SvaraRadera