10 juni 2012

Blivit inspirerad av andra bloggar jag läst..

Efter en dag i solen vid villan så lyckades man få lite färg på kroppen och tillochmed bränna sig lite =P

Bryggan är på plats, gräset klippt & villan städad. Nu är det bara att njuta! =)

Kanske man borde dra igång en sommardeff? "Alla" är sommarfina jag vill också(Japp, jag har läst en massa träningsbloggar)! Om inte annat så bara för att jag kan. Har ätit mer än jag behöver så länge nu och aptiten börjar sina såhär på vårkanten så vore kanske en bra idé att ta bort lite onödigt fett.. Knappast någon dum idé att kombinera diet med aptittorka!

Ska kolla min morgonvikt imorn, borde vara 85-87ish.. Låg på 86kg förra veckan 15% kroppsfett enligt kalipermätning.. Banta ner sig till 80kg i sommar kanske? 500kcal underskott per dag så åker ju 0,5kg fett/vecka utan att man riskerar att förlora sina kära muskler.. Hmm.. Sommarn är ju fan över fören man når målvikt då.. Hehe. Still worth it! Blir ju bara mer att banta bort nästa sommar annars!

Nej nu pallar ja inte skriva mer här, gonatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar